خانه / پک کاکتوس / مرکز فروش کاکتوس نوتوخورشیدی در کرج

مرکز فروش کاکتوس نوتوخورشیدی در کرج

مرکز فروش کاکتوس نوتوخورشیدی در کرج به شما این توانایی را می دهد تا بتوانید از شهر های دیگر نیز بتوانید خرید خود را انجام دهید. در صورتی که می خواهید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید می توانید با مشاور فروش ما در ارتباط باشید و از اطلاعات مورد نیاز خود بهرمند شوید.

مرکز فروش کاکتوس نوتوخورشیدی در کرج

خرید عمده کاکتوس نوتوخورشیدی :

کاکتوس نوتوخورشیدی کاکتوسی با شکل و ظاهر بسیار زیبا می باشد. این کاکتوس در بین کاکتوس های توپی توانسته فروش خوبی داشته باشد. یکی از دلایل اینکه شما خرید خود را از شهر کرج انجام دهید این است که در این شهر گیاهانی با کیفیت بالا پرورش داده می شود و ارزش این را دارد که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

مرکز فروش کاکتوس نوتوخورشیدی در کرج

نحوه نگهداری از کاکتوس نوتو خورشیدی :

آبیاری کاکتوس نوتوخورشیدی :

فصل خواب این کاکتوس فصل پاییز و زمستان میباشد, در این فصل ها می بایست آبیاری را کاهش دهید. در فصل رشد یعنی فصل های بهار و تابستان به صورت منظم آبیاری را انجام دهید. آبیاری را طوری تنظیم کنید که هر زمان خاک گلدان خشک شد به آن آب بدهید. آب بیش از حد باعث پوسیدگی ریشه می شود.

خاک کاکتوس نوتوخورشیدی :

برای کاکتوس نوتوخورشیدی ترکیب خاک ماسه, پرلیت و پبت ماس مناسب می باشد. در صورتی که می خوهید خود ترکیبات خاک را درست کنی از قارچ کش نیز استفاده کنید.

کوددهی کاکتوس نوتوخورشیدی :

در فصل رشد به صورت منظم می توانید هر دوهفته کوددهی را انجام دهید. این کار باعث رشد سریع گیاه در فصل رشد می شود. کود مناسب برای کاکتوس نوتوخورشیدی کود پتاس بالا و ازت پایین می باشد.

مرکز فروش کاکتوس نوتوخورشیدی در کرج

فروش کاکتوس نوتو خورشیدی به صورت اینترنتی :

مرکز فروش کاکتوس نوتوخورشیدی مجموعه ما در کرج توانسته بهترین خدمات را به مشتریان اینترنتی خود ارائه دهد. مشتریان عمده برای اینکه بتوانند خرید خود را با پایین ترین قیمت انجام دهند به صورت اینترنتی اقدام می کنند. شما نیز اگر قصد خرید عمده کاکتوس نوتو خورشیدی را دارید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactus20.ir
پست الکترونيکي: info@cactus20.ir

حتما ببینید

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز برای افراد بسیار زیادی مهم است تا خرید خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید