خانه / پک کاکتوس / خرید عمده آدنیوم در کرج

خرید عمده آدنیوم در کرج

خرید عمده آدنیوم  در کرج بسیار ساده می باشد زیرا کرج مهد گل ایران می باشد و در این مکان هر نوع گیاهی در حال پرورش می باشد. این گیاه به دلیل شکل زیبایی که دارد محبوبیت زیادی دارد. اگر قصد خرید عمده آدنیوم را دارید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

برای خرید با مشاور فروش تماس بگیرید

آشنایی به آدنیوم :

مناطق گرم و مرطوب مکان هایی هسنتد که این گیاه به خوبی در آن رشد می کند. این گیاه از سنین پایین شکلی شبیه بنسای دارد با این حال هرچه بزرگ تر می شود با شکل دهی مناسب به آن می توان آن را زیبا تر کرد. آدنیوم به همین همین خاطر طرفداران زیادی دراد و تقریبا در تمامی کشور ها در حال پرورش است.

خرید آدنیوم

نگهداری از آدنیوم :

 

خاک گیاه آدنیوم :

خاک مناسب این گیاه خاکی است که بسیار سبک باشد. زیرا ریشه این گیاه در خاک به سرعت رشد می کند و باید بتواند به راحتی در خاک بخرند. ماسه , کوکوپیت و ورمیکولیت ترکیبی است که تایلندی ها برای خاک این گیاه استفاده می کنند.

خرید عمده آدنیوم در کرج

آبیاری آدنیوم :

زمان آبیاری این گیاه در فصل رشد هفته ای دوبار است. در مناطق گرمسیر و خشک احتیاج به دوبار آبیاری در هفته دارد. این آبیاری ها بهتر است به صورت منظم انجام شوند. این گیاه با بزرگ شدن احتیاج به آبیاری کم تری دارد. به خاطر رشد بهتر در زمان کوچک بودن گیاه بهتر است خاک را همیشه مرطوب نگهدارید.

خرید کاکتوس در کرج

نور آدنیوم :

باید به صورت کامل نور را دریافت کند. با گرفتن نور خورشید تنه آن محکم تر و زیبا تر می شود. با دریافت نور به اندازه روزی 4 الی 5 ساعت این گیاه می تواند به راحتی گل بدهد.

خرید آدنیوم در کرج

خرید عمده آدنیوم :

همان طور که گفته شد شهر کرج مهد گل ایران می باشد. به بسیاری از پرورش دهندگان گل و گیاه سفارشات خود را از این شهر انجام می دهند. حال اگر نمی توانید به صورت حضوری به این شهر بروید می توانید خرید خود را از طریق مجموعه ما انجام دهید. ما سفارشات شما را در کم ترین زمان ارسال خواهیم کرد.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactus20.ir
پست الکترونيکي: info@cactus20.ir

حتما ببینید

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز برای افراد بسیار زیادی مهم است تا خرید خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید