خانه / پک کاکتوس / مرکز خرید و فروش هاورتیا گورخری

مرکز خرید و فروش هاورتیا گورخری

خرید و فروش هاورتیا گورخری در تیراژ های بالا را بهتر است از گلخانه های معتبر انجام دهید. زیرا با خرید از گلخانه های قدیمی می توانید از کیفیت و قیمت مطمعن باشید. اگر قصد خرید هاورتیا گورخری را به صورت عمده دارید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و از اطلاعات کافی برخوردار شوید.

مرکز خرید و فروش هاورتیا گورخری

خرید هاورتیا گورخری از گلخانه :

هاورتیا گورخری گیاهی بسیار زیبا می باشد که در بین انواع گل و گیاه محبوبیت خواصتی دارد به همین خاطر فروش خوبی در بازار های گل و گیاه دارد. خرید عمده این گیاه به صورت مستقیم از گلخانه می تواند فواید بسیاری برای شما داشته باشد. شما با خرید مستقیم از گلخانه توانسته اید بهترین قیمت را برای خرید خود پیدا کنید. شما می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری از مجموعه ما انجام دهید و در مدت کوتاه سفارشات خود را به صورت سالم در شهر مورد نظر تحویل بگیرید.

مرکز خرید و فروش هاورتیا گورخری

آموزش نگهداری از هاورتیا گورخری :

آبیاری هاورتیا :

در زمان رشد هاورتیا یعنی فصل های بهار و تابستان بهتر از آبیاری به طور منظم 2 بار در هفته انجام شود. البته تعداد آبیاری به دمای مکانی که گیاه در آن قرار دارد نیز بستگی دارد. در هر صورت هر زمان خاک گلدان به صورت کامل خشک شد به آن آب بدهید.

خاک هاورتیا :

خاک برای این گیاه باید سبک و دارای زهکش بالا باشد تا بتواند به خوبی آب را از گلدان خالی کند. خاک مخصوص کاکتوس برای آن مناسب می باشد این خاک شامل خاک رس, خاک برگ, ماسه و سنگریزه می باشد.

مرکز خرید و فروش هاورتیا گورخری

خرید غیر حضوری هاورتیا گورخری :

همان که گفته شد شما می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید. امروزه بیشتر خرید ها به صورت آنلاین انجام می شوند پس شما می توانید با خیال راحت خرید خود را به صورت عمده انجام دهید.

خرید و فروش هاورتیا در اکثر گلخانه ها در حال انجام می باشد شما می توانید با گرفتن استعلام قیمت بهترین را برای خرید خود انتخاب کنید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactus20.ir
پست الکترونيکي: info@cactus20.ir

حتما ببینید

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز برای افراد بسیار زیادی مهم است تا خرید خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید