خانه / پک کاکتوس / فروش کاکتوس سیلندریکا

فروش کاکتوس سیلندریکا

فروش کاکتوس سیلندریکا در مجموعه ما با قیمتی بسیار مناسب برای کسانی که می خواهند این کاکتوس را به صورت عمده خریداری کنند به فروش می رسد. این کاکتوس شکل زیبایی دارد و فضای زیادی اشغال نمی کند. اگر درباره خرید این کاکتوس سوالی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

فروش عمده کاکتوس سیلندریکا

آشنایی با کاکتوس سیلندریکا :

کاکتوسی از خانواده اپونتیا می باشد. زیستگاه اصلی این کاکتوس پرو و آمریکای جنوبی می باشد. خوبی این کاکتوس این است که رشد سریع دارد و رسیدگی از آن آسان می باشد. در شرایطی که مناسب این کاکتوس باشد می تواند تا 4 متر رشد کند. گل های این کاکتوس بسیار زیبا هستند. رنگ این گل ها قرمز می باشد. در فصل زمستان برگ های خود را از دست می دهد و در تابستان شروع به برگ زدن می کند.

فروش عمده ککتوس سیلندریکا

آموزش نگهداری از سیلندریکا :

 

خاک :

احتیاج به خاک سبک دارد. خخاکی که زهکش مناسبی داشته باشد تا آب را در خود نگه ندارد و به آسانی خارچ شود. خاکی که بیشتر برای این کاکتوس اسفاده می شود ترکیبی از ماسه , پیت ماس و ورمی کمپست می باشد.

نور کاکتوس سیلندریکا :

لازم است نور خورشید بو طور کامل به آن برخورد کند زیرا این کار موجب محکم شدن ساقه می شود. اگر نور خورشید به اندازه کافی به گیاه برخورد نکند ساقه آن باریک می شود. بهترین مدت زمان برای قرار گرفتن در نور خورشید بین 3 الی 4 ساعت می باشد.

دما کاکتوس سیلندریکا :

دمای 20 تا 40 درجه دمایی مناسب برای رشد این گیاه می باشد. با این حال حداکثر مقاومت این گیاه در برابر دما بین 5 تا 50 درجه سانتی گراد می باشد.

آبیاری کاکتوس سیلندریکا :

در فصل رشد هفته ای یک بار آبیاری شود و در فصل استراحت هر سه هفته یک بار آب داده شود. در زمان آبیاری دقت کنید تا خاک مرطوب نباشد. اگر در زمان مرطوب بودن خاک به آن آب بدهید بعد از مدتی ریشه آن پوسیده می شود.

فروش عمده کاکتوس سیلندریکا

فروش عمده کاکتوس سیلندریکا :

خرید عمده کاکتوس سیلندریکا برای گلخانه دارانی که به تازه گی شروع به فعالیت کرده اند می تواند کاکتوسی مناسب باشد زیرا این کاکتوس قیمت بسیار مناسبی دارد همچنین در بازار فروش بسیار خوبی دارد. برای اینکه بتوانید درباره این کاکتوس اطلاعاتی دریافت کنید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactus20.ir
پست الکترونيکي: info@cactus20.ir

حتما ببینید

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز برای افراد بسیار زیادی مهم است تا خرید خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید