خانه / خرید انواع کاکتوس / فروش عمده کاکتوس میرتلو

فروش عمده کاکتوس میرتلو

فروش عمده کاکتوس میرتلو در سایز های مختلف از مجموعه ما قابل انجام می باشد. کاکتوس میرتلو پایه ای مناسب برای پیوند انواع کاکتوس می باشد, به همین خاطر این گیاه برای کسانی که می خواهند کاکتوس پیوند بزنند بسیار مهم می باشد. برای اطلاع از نحوه خرید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

خرید عمده کاکتوس میرتلو

آموزش نگهداری از کاکتوس میرتلو :

 

آبیاری کاکتوس میرتلو :

در فصل بهار و تابستان به آن هر دو هفته یکبار آب بدهید و در فصل پاییز و زمستان فاصله هر آبیاری را بیشتر کنید. توجه کنید در زمان آبیاری خاک کاملا خشک شده باشد. در صورت اینکه خاک به مدت زیادی مرطوب بماند ریشه ها از بین می روند.

نور کاکتوس میرتلو :

این گیاه احتیاج به نور زیاد دارد در صورت اینکه نور به اندازه کافی به آن برخورد نکند رشد ان به صورت علفی می شود و دیگر نمی توان از آن به عنوان یپ پایه مناسب استفاده کرد. در زمانی که در خزانه است احتیاج به نور غیر مستقیم دارد.

خاک مناسب برای کاکتوس میرتلو :

خاک کاکتوس میرتلو باید زهکش بسیار خوبی داشته باشد به صورتی که آب به سرعت از کف گلدان خارج شود. ماسه , ذغال , خاک باغچه و کود حیوانی برای این گیاه بسیار مناسب می باشد.

خرید عمده کاکتوس میرتلو

دما مناسب برای کاکتوس میرتلو :

کاکتوس میرتلو مقاومت زیادی در برابر سرما ندارد. بهترین دما برای این گیاه بین 21 الی 30 درجه سانتی گراد می باشد. دمای پایین تر از 10 درجه برای آن مناسب نیست و موجب از بین رفتن آن می شود.

زمان تعویض گلدان کاکتوس میرتلو :

فصل بهار برای تعویض گلدان بسیار مناسب می باشد, در این فصل دقت کنید اگر ریشه ها از کف گلدان خارج شده بودند گلدان را تعویض کنید و به یک سایز بزرگ تر منتقل کنید.

قیمت خرید کاکتوس میرتلو

فروش اینترنتی کاکتوس میرتلو :

فروش عمده کاکتوس میرتلو برای کسانی که در شهرهای دور زندگی می کنند سخت می باشد, برای اینکه بتوانند در زمان خود صرفه جویی کنند می توانند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. پس از ثبت سفارش , سفارشات شما در کم ترین زمان ممکن ارسال خواهند شد و کاملا سالم به دست شما خواهند رسید. برای اینکه از نحوه سفارش و قیمت خرید عمده مطلع شوید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactus20.ir
پست الکترونيکي: info@cactus20.ir

حتما ببینید

فروش عمده انواع کاکتوس

فروش عمده انواع کاکتوس به چه صورت انجام می شود؟ برای فروش عمده کاکتوس چگونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید