خانه / پک کاکتوس / خرید عمده پک کاکتوس بذری

خرید عمده پک کاکتوس بذری

خرید عمده پک کاکتوس بذری برای مغازداران و گلخانه داران بسیار مناسب می باشد, زیرا این پک ها بسیار زیبا هستند. اگر می خواهید این پک ها را خریداری کنید با مشاور فروش مجموعه 20cactus تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. شما می توانید از تمام نقاط ایران تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید.

خرید کاکتوس بذری

پک کاکتوی بذری :

پک کاکتوس بذری شامل انواع کاکتوس می باشد. این پک ها اکثرا از یک سری کاکتوس های توپی تشکیل شده اند و نحوه نگهداری از آن ها شبیه به هم می باشد. محبوب ترین سایز خرید این کاکتوس ها سایز 6 و 8 می باشد. زیرا دارای حجم کم و قیمت مناسب است. پک های سایز 6 تعداد 25 عدد کاکتوس و پک سایز 8 تعداد 15 عدد کاکتوس در آن ها وجود دارد.

خرید پک کاکتوس

 

خرید عمده کاکتوس بذری :

شما می توانید کاکتوس های بذری را به صورت عمده با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. برای خرید با مشاور فروش تماس بگیرید و از قیمت و کیفیت کاکتوس ها اطلاع پیدا کنید. همچنین می توانید در کانال تللگرام ما عضور شوید و نمونه های این پک ها را مشاهده کنید.

خرید پک کاکتوس

نگهداری از کاکتوس های بذری :

همان طور که گفته شد نگهداری از این کاکتوس ها شبیه به هم می باشد , اما اگر می خواهید درباره نگهداری از این کاکتوس ها بیشتر بدانید می توانید مطالب دیگر را مطالعه کنید و یا ما را در فضای مجازی دنبال کنید. لینک عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام در سایت گزاشته شده است.

خرید پک کاکتوس بذری

نحوه ارسال سفارشات :

پس از ثبت سفارشات , سفارشات شما جمع آوری می شوند و در بسته بندی های مناسب قرار می گیرند. هیچ جای نگرانی برای صدمه دیدن گیاهان نیست و کاملا سالم به دست شما خواهند رسید.

حال اگر مایل به خرید عمده پک کاکتوس بذری هستید با مشاور فروش ما تماس بگیرد.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactus20.ir
پست الکترونيکي: info@cactus20.ir

حتما ببینید

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز

خرید عمده کاکتوس برای عید نوروز برای افراد بسیار زیادی مهم است تا خرید خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید